söndag 9 september 2007

Rekommendation

Erkännes. Jag är inte bra på att länka till andras bloggar. Själv bloggar jag för att jag är ilsken över det politiska högertillståndet som drabbar landet och Rågsved med omnejd. När min arbetskamrat Börje och jag började blogga sympatilänkade vi till varandra. Sen slutade han (blogga) och jag blev länklös. Men igår upptäckte vänstervännen Mattias min blogg - kul! Hans blogg är hundra gånger mer ambitiös än min - politik, poesi, musik, barn - allt som är väsentligt i livet. Hans reflektioner från sandlådan i Högdalen är jätteroliga. Och även om Mattias inte gillar Stieg Larsson lika mycket som jag rekommenderar jag Mattias blogg till alla snälla människor som har humor, ett öppet sinne och som vill förändra världen. Vi behöver fler Mattias i vänsterpartiet om vi ska kunna göra stor skillnad i politiken...

Inga kommentarer: